Wednesday, December 15, 2010

Първи ден в света на блоговете(или по-точно първа вечер)

Първо ще ви споделя за манията си, която е завладяла всичките ми свободни мигове. Всеки ден повече и повече се обсебвам от Академия за вампири. Харесвала съм и други поредици, но тази ми влиза под кожата. Ровя се за новини, макар че краят вече дойде и последната шеста книга от поредицата излезе. Не искам да свършва, прекалено много обичам да чета за тези герои и не съм готова да ги пусна.
Това е относно манията ми. Утре една приятелка има рожден ден и се радвам, че ще мога да прекарам малка част от времето си с нея. След това реалноста ще си ме прибере обратно и ще трябва да правя класно по български език(стискайте палци да мине добре).
Е това е от мен за днес. Очаквайте включване скоро.

No comments:

Post a Comment