Saturday, December 18, 2010

Скукааа...

Малко късно седнах да пиша тук ама нали все пак се сетих. :)
Днес беше малко скучен ден. В училище бяхме много малко, но въпреки това никой не ни пусна да си ходим. Все още има много сняг, но не вали и не е достатъчно за дървена ваканция.От няколко дни насам единственото нещо, което ми досатвя удоволствие е да препрочитам любимите си моменти от книгите на академията. Знам, че трябва да продължа към нещо ново и различно, и че не трябва да се вманиачавам толкова по една поредица, но съм си такава и когато нещо ми хареса много нещата излизат извън контрол.Но пък се забавлявам така. Това ми доставя удоволствие. Пък и как да почна да чета нещо друго като знам колко много неща имам, кое да си избера по-напред. Толкова много книви в списъка за to-read, а така да няма време.Сега коледната ваканция ако остане време за четене(то нз какво друго ще правя де, тъй като не съм от типа хора, които прекарват целия си живот по кафета и такива глупости) ще започна нещо и да се надяваме обсебването по академията ще поотмине малко. Никога няма да изчезне, все пак и с Хари Потър бях така(да уточня, че книгите ги прочетох в началото на тази година и преди това бях гледала само филмите) и още не съм го преодоляла. Предполагам, че това е една от този вид книги, които просто остават в съзнанието ти завинаги.Е не се оплаквам, харесва ми, че започнах да чета. Осъзнах колко много съм изпускала със стоенето само пред компа и без четене на книги. Толкова по интересен е света в една книга. Вече съм маниак на тема книги, но само поредици чета защото се познавам прекалено добре и знам, че една книга за никъде не ми стига, а когато са повече имам да чета повече(проблемите идват после когато свърши ако книгите са ми харесали много... ).
Ох спирам за сега, че стана късно и ми се спи. Утре смятам да пиша повече ако ми дойде музата да споделям. :)

No comments:

Post a Comment