Friday, December 31, 2010

Merry Chrsitmas and Happy New Year

Здравейтеее :D
Не съм писала от доста време, но нали знаете, празници. Прекарах си много хубаво и на Бъдни вечер и на Коледа, а сега очаквам да се забавлявам и на Нова Година. Още няколко часа остават от тази година и смятам да ги прекарам в слушане на музика, четене на книга или нещо подобно. Надявам се догодина да ми донесе много щастие, радоста, усмивки, късмет и успехи, както на мен така и на роднините ми, всичките ми познати и приятели. Нека бъде по-хубава от тази. Бях замислила това да бъде по-дълъг и изчерпателен пост, но уви не ми идва нищо на ум с което да се похваля или да искам да кажа. Ох почти забравих. На 24(леле имам чувството, че вечно ще помня тази дата) си купих сребърен медальон и пръстен.Много им се кефя и се радвам адски много, и може би причината е, че сама си направих този коледен подарък.
Е за друго не се сещам, така че ставам и отивам да помагам за останалите приготовления за празника.
Приятно прекарване на всички и Честита Нова Година! :)

No comments:

Post a Comment