Friday, July 29, 2011

New..

Вече сме по средата на лятната ваканция, а аз нито се чувствам отпочинала, нито съм свършила нещо значимо, Цял месец мързелувам и се занимавам със себе си, но ми е толкова скучно на моменти. Дори четенето на книги не ми помага, даже книгата, която чета в момента, ме отегчава адски много. Надявам се скоро да мога да си направя малка екскурзия до Пловдив... има поканата само трябва да доуточня нещата.
Днес си направих акаунт в Twitter... интересно ми е да следя някои от любимите си актьори и певци. Мисля си, че от там ще мога да намеря интересна информация за това, от което попринцип се интересувам.
Жалкото е, че това е може би едно от най-вълнуващите неща, които са ми се случили през ваканцията....
Трябва да се похваля обаче, че мама имаше рожден ден в сряда. Беше забавно защото толкова се бях отплеснала в правене на нищо, че бях забравила изобщо коя дата сме или пък кой месец... И така де, два дена преди рождения и ден аз се сетих, точно навреме, че с брат ми и баща ми и направихме изненада. Купих и подарък и звете и успях да я зарадвам, което общо взето повдигна настроението ми.
Исками се да има нещо интересно, с което да се занимавам за момента. Както си стоя и в главата ми започват да се вихрят мисли, които отбягвам попринцип. Мисли за бъдещето ми, за това как искам да протече то и за това как най-вероятно мечтата ми няма да се сбъдне, защото и аз не знам каква е тя с подробности. Знам едно обаче, искам да замина извън България. Искам да уча, но тук идва проблема, не знам какво точно искам да уча и дали ще имам възможността да го правя...
И така де, отплеснах се повече отколкото трябваше ама отдавна не бях писала...Ще се постарая това да не става повече, толкова големи дупки между постовете ми...Не че някой чете де, но е хубаво да изпиша всичко, което ми е на ума.
Това е за сега...повече, по-късно...

No comments:

Post a Comment